Freja 1 månad

Dagarna rusar förbi och i helgen hade vi besök av barnens kusiner från Järpen. 
Valborgsmässoafton blev lugn och vi hade ett par grannar över på middag. 

Man känner verkligen att man är småbarnsföräldrar när ögonen går i kors vid 21 på kvällen om inte tidigare. Fullt ös hela dagarna och idag började Micke jobba igen så nu får jag känna på hur det är att ha 3 barn själv hela dagarna. Dagen har gått över förväntan och Rasmus och Julius har lekt så bra inne, tillsammans och självständigt. Det har regnat hela dagen och jag hade tänkt att ta en innedag men vid 15-tiden trotsade vi vädret och tog på regnkläder och gick ut. Freja sov i vagnen, Rasmus lekte med en kompis och jag sprang omkring och jagade Julius. 

Idag blir Freja 1 månad och hon bjuder på fler och fler leenden för varje dag ❤️. Hon påminner mkt om Julius till sättet då hon sover väldigt bra, både på nätter och dagar. Äter mat på flaska ca var tredje timme och ammar emellan om det behövs. Till utseendet tycker jag hon är en blandning av killarna. Hon liknar Rasmus på ögonen och ansiktsform och hennes mun är lik Julius.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0