Feber

Julius har verkligen inte mått bra idag. Feber hela dagen trots febernedsättande medicin och som mest var det tempen uppe på strax under 40 grader. Det är tydligt att det är mkt tänder på G både uppe och nere och långt bak i munnen. Gråt och skrik i stort sätt hela dagen och vilat mellan 4-5 ggr på dagen då han har varit helt slutkörd. Några små leenden och skratt har man fått se mellan varven och han har iaf haft bra aptit och druckit mkt vatten. Jag hade tid hos bm kl 13 idag och jag tänkte för en stund avboka tiden (omöjligt att få en ny) då vi inte hade någon barnvakt men sedan kunde Micke ta ut en semesterdag så han åkte från jobbet vid 12. Det var verkligen skönt att vi båda två var hemma i em/kväll då Julius har behövt oss till 100% och mest blivit buren eller suttit i knät. Han har varit väldigt skakig och ryckig och inte gått så bra som han brukar vilket har resulterat i att han har snubblat och ramlat mkt och jag behöver väl knappt nämna hur det har låtit här hemma då.
Nu sover båda killarna och jag hoppas verkligen att Julius är på bättringsvägen imorgon ❤️.

Kommentarer
Postat av: Annie

Krya på sej lille Julius💜

2015-01-28 @ 20:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0