tisdag

Just nu pustar jag ut i soffan, efter att ha dansat omkring med Julius. Rena rama träningspasset och jag är ju flåset själv :). Julius älskar att dansa och det räcker med att Rasmus sjunger för honom så sätter han igång, det är så himla gulligt att mitt hjärta smälter. Något annat som jag blir varm i hjärtat av just nu är när Rasmus varje morgon vill krypa ner i spjälsängen när Julius vaknar och hålla om honom ❤️.

Annars känner jag mig lite off när det gäller vissa saker men kanske piggnar till imorgon när jag och tre tjejer drar till Ullared kl: 04.30...(!!), inte mitt val av tid. Vi tar 2 bilar för säkerhet skull, så att alla kan gå loss därinne utan att behöva tänka på lastutrymme i bilen. 

Trollunge?

Kommentarer
Postat av: mamma

Charmtroll:))

2014-11-11 @ 12:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0