Känslor och tankar

Vissa em/kvällar sätts tålamodet på prov och man behöver vara på flera ställen samtidigt. Dunkande huvudvärk efter gråt och gnäll i flera timmar, känslan av att inte räcka till och inte veta vad man ska ta sig till. En kropp som inte sammarbetar som man önskar och en liten kropp som kräver mer. Känslan av att vilja slita sitt hår eller gråta en skvätt bakom en stängd dörr, men vad tjänar det till? Ryck upp dig lilla mamma du gör så gott du kan!
 
Tryckte i mig en chokladbit under tiden jag värmde välling i köket på nedervåningen och hoppades på ett under. Trötta trötta pojkar varav den minsta somnade när jag bar honom över tröskeln i min famn till sitt rum. 
Sy ihop en snuttetrasa med rosa tråd och sedan en godnattbok, mys och kli på ryggen för min stora och han somande sött vid 20. 
En efterlängtad dusch till den utmattade mamman och mera choklad, såklart! 
 
Nu hör jag pappan i dörren, du är såå efterlängtad och jag vill bara krypa upp i din famn ♥.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

💜💜💜

2014-11-20 @ 15:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0