måndag

Var på US med Julius idag också, bara 4h denna gång. Micke fick svårt att vara hemma från jobbet och då hade vi tur att farmor och Peter ställde upp att ha Rasmus under tiden. Vi fick med lite medicin hem om det skulle behövas de närmaste dagarna. Det har varit två tuffa dagar och det märks på barnen också. Imorgon återgår allt till det normala. Rasmus ska till dagis och träffa sina vänner och jag och Julius ska bara vara hemma. Inget mer åka bil och vara borta flera timmar och massa nya ansikten och konstig miljö för plutten utan nu måste han få ta det lugnt och jag tror det är en bra medicin.

Rasmus fick några klistermärken hos sin farmor från Marie idag med blommor och fjärilar. När jag skulle lägga honom sa han plötsligt att han var ledsen. När jag frågade varför sa han att han ville ge Nova (kompis) sina klistermärken och att han saknade henne ❤️. Han är så snäll Rasmus. 

Nu sover båda pojkarna och jag och Micke ska sätta oss i soffan och kolla på en serie och äta lite gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0