Öroninflammation

Julius har ätit väldigt dåligt de senaste dagarna och jag har märkt att nått inte är som det ska. Idag fick vi tid på jourcentralen på US och mycket riktigt så hade han öroninflammation som jag misstänkte. Vi var och hämtade ut penicillin och just nu sover båda pojkarna. Jag trodde inte det smittade men enligt dotorn vi träffade idag så kan det göra det.
Jag pustar ut med kaffe och fröknäcke just nu. Hoppas Julius vill äta när han vaknar. Micke kommer hem vid 18 ikväll och ibland tycker jag timmarna går långsamt. Skulle verkligen behöva måla klart lekstugan men får aldrig riktigt tid till det. Man behöver ju hålla på ett tag liksom.
Idag får jag hem min nya telefon! En Iphone 5 64gb, det är MKT utrymme i den :), jag hade bara 16gb på min förra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0