Namncermoni

Idag har vi varit på Ebbes namncermoni, och det var riktigt trevligt. Att Maud sjöng för Ebbe var väldigt fint ❤️. 

Planerar lite inför morgondagen för att få den så effektiv som möjligt. Det är mkt man vill hinna med och 2do-listan försvinner aldrig.
Jag och Rasmus börjar dagen med att handla mat iaf och under tiden får Micke och Julius skruva inredning i lekstugan. Sen ska vi åka till tippen, fixa lacknafta (förhoppningsvis går färgen bort som jag har drällt med på golvet i lekstugan), kicka igång lilla Alfan som ska säljas, tvätta hojjen och sedan ska vi tillbringa kvällen hos Jenny och Miche med barn.

Om några veckor kommer första leveransen av Linas matkasse (barnkassen) och jag har höga förväntningar. Så himla skönt att få maten levererad till dörren med tillhörande recept.




Kommentarer
Postat av: Annie

Vilken fin bil på grabbarna! Vi tog en testapå-barnkasse med tre middagar. Lagade en. De andra var väl inte värst barnvänliga men det kändes lyxigt att få varorna hem till dörren o slippa handla:)

Svar: Okej, ja vi tog 5 middagar, ser fram emot det och jag tänker laga allt, behöver verkligen inspiration till nya middagar känner jag.
sofnys.blogg.se

2014-06-10 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0