lördag

Igår var vi inne i stort sätt hela dagen :/, jag får abstinens. Tur att Maud och grabbarna kom "förbi" på eftermiddagen och livade upp det. På förmiddagen idag hann vi precis ut en halvtimme innan regnet kom igen. 
Nu har jag precis bakat en drömrulltårta som blev så himla god. Smakar precis lika gott som den som pappa brukade baka när jag var liten.
Idag ska jag också göra en tårtbotten, chokladmuffins och lite fruktsallad. Vädret ser inte så lovande ut inför barnkalaset imorgon kl: 11. Vi får vara inne och röja och ha dörrarna öppna så att barnen kan springa ut mellan varven om det slutar att regna och åska.
Nu blir det en kopp java för min del, från bryggaren, mina kapslar till min Nespresso är slut, förhoppningsvis kommer de senast på tisdag. Rasmus och jag ska sätta på en film och mysa lite, idag ska han inte sova på dagen så då passar det bra att bara vila och ta det lugnt lite. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0