måndag

Imorse fick jag sovmorgon. Det behövdes verkligen. Jag och Julius var uppe inatt vid 03 och åt och pumpade. 

Micke och Rasmus är i simhallen och jag och J sköter markarbetet här hemma. Vi tvättar några maskiner och sedan ska jag försöka bringa någon ordning bland Julius kläder. Han har växt ur strl 50 nu iaf och jag klarar inte av att se när kläderna sitter för tajt på honom, fy så varmt och obehagligt.

Hade tänkt att åka till jobbet nu på förmiddagen och hälsat på men vi kom inte riktigt iväg, det får bli någon annan dag, nästa vecka kanske?

På eftermiddagen ska vi till BVC på läkarbesök för J, och jag måste verkligen ringa och boka en klipptid för Rasmus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0