Vad har du i kikaren?

Godkväll.
Full rulle efter jobbet med de vardagliga tingen men det har gått bra trots att jag är ensamstående till klockan 20.45, pip. Rasmus sover i sin säng och jag är helt slut, det värker och knakar lite i bäckenet och fogar men det hör till.
Har jag nämnt att jag klippte håret alldeles för kort i veckan? Så att jag mer eller mindre ser ut som en tant eller pojke, lite svårdefinierat sådär. Min lösning för stunden var att jag slängde i en hårfärg (den jag brukar ha B.R.U.N) så tänkte jag att det skulle se lite bättre ut. Och det hade det nog gjort om jag inte hade gjort tvärtom på verkningstiderna mot hur jag brukar göra, resultatet blev mer eller mindre svart...det kanske är att ta i men det är väldigt mörkt, men jag försöker tvätta ur det nu, blir nog liite bättre för var dag.
 
Nu ska jag ta mig en stor mugg oboý och ett par mackor.
Godnatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0