Det ska vara Änglamarks ekologiska äppelmos

Det är kallt i luften idag och nu krävs det verkligen jacka.

 

Igår efter jobbet åkte vi hem till Jenny, Micke, Lova och Fanny för att umgås och äta kvällsmat. De hade gjort jättegod mat i form av regnbågslax i saffranssås med pressad potatis. Jenny hade bakat jättegott foccaciabröd till också. Det kändes som helg trots att det bara var måndag. Rasmus och Lova busade på som aldrig förr och när vi sedan åkte hem strax efter 20 var det två trötta barn som kramade om varandra. Tack fina vänner för en mysig kväll.

 

Imorgon åker jag och Rasmus direkt hem till Annie efter jobb och dagis. Det var alldeles för länge sedan! Annie har sorterat ut massa bebiskläder som jag ska få gå igenom, underbart! Det går ju åt en del.

 

Rasmus avdelning Junibacken hade gått över till Norrgården i eftermiddags på dagis och det hade gått bra. Barnen hann att vara där några timmar innan de blev hämtade av sina föräldrar. Nu sover skrutt och jag ska försöka gröpa ur en sista sked från min Nutellaburk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0