Saknade är stor men de har det SÅ bra ♥.

Skickade sms till katternas nya familjer och frågade om det fungerade bra och sa att jag tänkte mkt på de. Efter en timme hade jag fått svar och bilder från alla och satt och stortjöt i soffan hemma. Alla har det så bra! Men jag SAKNAR KISSARNA. Här får ni lägesrapport från alla tre:

 

Texas:

Texas trivs jättebra. Han är mycket ute och har blivit herre på täppan bland katterna häromkring.

Han kelar gärna och ofta och hittar hela tiden nya udda ställen att sova på.

Hans senaste favoritställe är inne i en stor spireabuske.

 

Albin:

Det går så bra!

Han är en riktig myskatt och han har dessutom släpat hem

både döda och halvlevande fåglar och möss.

Det är en högst älskad katt och familjemedlem!

 

Tindra:

Det funkar jättebra. Hon har lagt på sig lite o håller tomten fri från allt tror jag.

Jag har sem v.29-32 ifall du/ni vill hälsa på henne och mej en dagsutflykt

till landet. Hare bra :).


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Ååh så skönt att höra! Förstår att du saknar dom, men helt fantastiskt att du hittade så fina hem åt dom, det är inte dåligt med karmapoäng :)

2013-07-02 @ 21:43:45
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0