Blåvik #5

Vilka dagar vi har haft och vilka underbara vänner vi har. Vädret var inget att klaga på heller. I fredags tog vi båten till en liten ö och badade vid några "snälla" klippor. Jag är inte så van vid klippbad och stenbotten då jag är uppväxt med Varamon ;), men helt ok måste jag säga ;p. Låg och solade mig på en klippa med världens finaste utsikt. I lördags åkte vi till Torpön och åt lunch och plockade smultron och på kvällen hade vi grillkväll. Jag, Jenny och Emma gick själva ner till bryggan, badade, solade, skålade i bubbel åt snacks och hade tjejmys, det var så härligt och då kände man verkligen att man hade semester. Killarna hann med ett sent brygghäng med lite fiske och starkare drycker och var inte hemma förens 03.00 imorse! Betydligt kallare idag men det gjorde inte så mycket då vi packade och fixade och åkte hem efter lunch.
Att man kan ha så mycket packning och tvätt när man kommer hem är otroligt, maskinerna går varma här hemma. Imorgon packar vi väskan igen då vi åker till Halmstad på tisdag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina sommarbilder:)

2013-07-15 @ 16:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0