torsdag

Efter dagis igår gick vi inom Ica för att hämta ut paket med både skor, kläder och nya sovsäcken. Rasmus gillade sovsäcken skarpt och ville prova den på golvet.
Att vara blöjfri går utmärkt och det fungerar jättebra på dagis både med nr: 1 och nr: 2, jag tror han tycker det är skönt med. Skönt att slippa en varm och bylsig blöja. Han har bara blöja på natten nu och på dagen när han sover men den sistnämnda är alltid torr så den skulle vi kunna sluta med också. Den enda gången jag kan känna mig lite orlig är när vi åker bil och kanske inte skulle hinna, men det går ju alltid att stanna vid en busshållsplats eller så.
Idag har jag jobbat i Nkpg hela dagen och Micke har både lämnat och hämtat Rasmus. Imorgon är det fredag och det ser jag fram emot. På kvällen ska vi hem till Emma, Daniel och Nova och umgås och äta pizza.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0