Rustad

Nu har jag fyndat på nätet och med fri frakt dessutom. Allt detta kostade mig 798:- när det istället ordinare pris skulle ha kostat 1466:- tillsammans, rätt bra deal tycker jag.
 
Vi valde att köra på likadana vinterkängor som vi hade förra året till Rasmus. De passade hans fot bra, var inte för klumpiga och dessutom ullfodrade. Han gick väldigt bra i de också och snubblade inte runt.
Sedan kör vi favorit i repris på de varmfodrade gummistövlarna från Tretorn men denna säsong blir det röda.
Galonvantar och även ett på varmfodrade vintarvantar. Nu är vi redo för höst och vinter, bring it on!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh! Var shoppade du?

2013-08-15 @ 21:37:43
Postat av: Sofie

Glömde ju skriva att detta var från Jollyroom. De hade nån drive idag att man fick 200:- rabatt och fraktfritt när man handlade för 1000:-. Alla dessa kläder var nedsatta med ca 30-40%, sånt gillas! ;).

2013-08-15 @ 21:41:27
Postat av: Kristin S

Åh, så fint med röda! Jag köpte Tretorns ofodrade gummistövlar i rött till Emil.

2013-08-16 @ 09:05:33
Postat av: Sofie

Tretorn har snygga gummistövlar och vi har varit jättenöjda med dem.Rasmus har ett par gröna ofodrade idag :).

2013-08-16 @ 09:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0