Tid för böcker

Rasmus är om möjligt ännu mer förkyld idag. En riktig snorspruta och lite hosta på det. Just nu sover han och har gjort det sen kl: 10.00. Det är tufft att vara sjuk när man är så liten.

Igår hämtade jag ut ett paket från Bokus med böcker som jag hade beställt. Bockarna Bruse, Nicke Nyfiken och flera Max-böcker (de är festliga). Rasmus har börjat hämta böcker som han vill att vi ska läsa för honom, så himla gulligt. Man märker redan vilka böcker som är favoriterna och han väljer ut de noggrannt.
Jag såg på Åhlens igår att de har bokrea där men jag köpte inga, om några veckor kommer de att ha halva reapriset och då slår jag till ;). Böcker är verkligen inget som man behöver köpa till fullpris. Man kan få massor med fina för en struntsumma. Konstigt egentligen.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Är Max ett lejon? Eller är jag helt ute och cyklar? Har nån svag minnesbild av nåt sånt..

2012-09-08 @ 19:56:49
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0