Fredag

Satt och målade med Rasmus imorse och när jag skulle gå till jobbet upptäckte jag att han hade målat med vaxkritor på mina beiga chions. Tur i oturen att det var med färgerna gult och orange. Fick snabbtvätta lite och föna tills brallorna såg ok ut, det gick faktiskt bort! Tanken att ta ett par andra byxor slog mig aldrig.
 
Är jättesugen på att tapetsera i helgen. Vi har en tapet som ska upp i sovrummet, en i hallen på bottenvåningen och när vi har bestämt oss för vilken ska även allrummet få tapet och färg. I sovrummet är det en strukturtapet idag och istället för att bredspackla hela väggen kan man köpa något så finurligt som en tapet att tapetsera först så att väggen blir slät. Finns på K-Rauta och heter Cover någonting.
 
Så himla skönt med fredag och jag längtar efter att få mysa med Rasmus på morgonen och äta frukost tillsammans utan att behöva säga hejdå efter en stund. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0