Längtan efter regn

Jo det är sant, jag vill att det ska regna nu! Jag har åkt på pollenchocken from hell! Mår skit. Igår var vi på picknick i Valla (gick dit och hem) och efter det hade vi vänner över på grillkväll. Summan av detta är att jag var ute nästan hela dagen och kvällen och det får jag sota för nu.
Vi ska flytta nästa vecka och är lååångt ifrån klara ;(, mycket med renoveringen och här hemma står det still. Jag kan inte göra så mycket när jag har Rasmus, har bara packat några få kartonger. Stora och lilla förådet och garaget vet jag inte när vi ska hinna med.
Lite barnvakt skulle inte vara fel.

Kommentarer
Postat av: Annie

Den där lille guldklimpen är alltid välkommen hem till Sobelstigen!!! Säg bara till=)

2012-05-03 @ 13:22:47
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0