söndag

Första visningen är klar, puh! Imorgonkväll är det dags igen och sen kan vi pusta ut. Tänkte tända några marschaller utanför imrogon, det ser ju välkomnande och trevligt ut. Vi har verkligen slitit här hemma och det ska bli spännande att se hur budgivningen går.

Funderar mycket på hur vi ska ha det i huset sen. Det är ju en hel del möbler osv som ska köpas. Kan ju inte bara åka och köpa en sak utan jag känner att vi måste ha en plan, en plan så att allt funkar i sin helhet sen.
Just nu är det väldigt hett med romantisk stil och ska jag vara ärlig har jag börjat tröttna liite, men bara lite. Så det krävs att vi vågar ta ut svängarna lite, och det tror jag vi kommer göra. Tydligen är lite varmare ljusa toner tillbaka igen såsom beige och latte, men det spåret hoppar vi inte på. Jag tror det kommer bli jättebra och det var så kul när Micke och jag äntligen fick tid att sätta oss och prata om vårt nya boende och båda var inne på samma spår och har väldigt lik smak, det kommer bli snyggt när allt är klart.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Ja shabby chic har ju gått liiiite till överdrift kan man känna, vitt vitt vitt överallt. Men jag tycker det är snyggt att ha det som grund och sen leva ut lite här och var :). Gud vad kul att inreda ett nytt hem!!

2012-02-05 @ 20:21:22
URL: http://superbeb.wordpress.com
Postat av: Annie

Vad lutar det åt? Marint eller orange/brunt/blommigt med stooora mjuka fotöljer kanske=)Kom ihåg att man blir glad av färg!! Det är mitt motto=)

2012-02-06 @ 10:07:48
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0