söndag

Igår spenderade vi eftermiddagen/kvällen hemma hos Daniel och Emma. Emma gjorde en krämig saffranspasta med chorizo och fetaost, mm. Senare på kvällen åt vi vaniljglass och Emma gjorde egen kolasås, inte dåligt! Och farligt god!
Idag har vi haft en slappdag och jag har sovit med Rasmus mitt på dagen som jag har gjort den senaste veckan. Det är så himla mysigt och ibland har jag svårt att stänga ögonen och istället bara titta på honom när han sover, ser så fridfullt ut. 
 
Nu har jag preppat naglarna inför imorgon med "South Beach", passar nog väldigt bra ihop med mina orangea strumbyxor och Mickes orangea slips. Synd bara att vi inte har hittat nått matchande till Rasmus, det var jättesvårt att få tag på. Han får han sin skjorta och slips som han hade på jullafton.

Kommentarer
Postat av: Annie

Ah fin nyans! Själv kör jag på nya Polar nights ;). Kram på er

2012-12-30 @ 16:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0