dan för dan före dan före dopparedan

Oj vad tiden springer iväg, vilket jag kan tycka är ganska skönt nu. Idag slutade jag tidigt och nu är det bara att invänta julen. Allt är handlat och klart förutom dukar till borden, pappduk kanske?? Birgitta och Peter var på Erikshjälpen och köpte ett bord för 75:- så att vi har ett bord att ha julmaten på, tummen upp för återanvändning.
 
Inför nyår satte Micke ribban högt genom att köpa en orange slips, vad ska jag nu ha på mig??  En svart klänning med någon matchande accessoar?? Jag har beställt en klänning som jag gillar men vet inte om det kommer bli bra eller om den ens passar. Vad tycker ni, hiss eller diss?
 

Kommentarer
Postat av: annie

Hiss absolut! Beroende på nyans av orange på slips....Bird of Paradise, Hot Coral, Coral, Brick Red eller möjligtvis South Beach hihi<3

2012-12-21 @ 18:30:27
Postat av: Mamma

Jättesöt klänning:)Hiss!!

2012-12-22 @ 18:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0