Cykla cykla cykla

Idag har jag varit riktigt hurtig, på sant! Började dagen med att cykla till jobbet och det tog 40 min. 30 min my as! Jag hittade rätt direkt vilket jag inte hade trott så det gick över förväntan. Efter jobbet cyklade jag vidare till Skäggetorp där vi träffade Mickes kusiner från Halmstad som var på genomresa. Mari hade lagat god Sri Lanka mat som vanligt och till efterrätt åt vi pärontårta. Hade tänkt att lämna cykeln i Skäggetorp och åkt med Micke och Rasmus hem i bilen tills jag kom på att vi kommer nog vilja cykla med Rasmus i helgen. Sagt och gjort. Jag cyklade från Skäggetorp till Sturefors och har fått sjukt mycket motion idag. Peter följde med mig då jag inte hade hittat annars. Vi körde över Tornby, bakom station, vid Stångån, Johannelund o.s.v.
I helgen har vi inga planer utan ska bara ta dagarna som de kommer och umgås.

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fin du är cykelhjälm:))

2012-08-10 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0