Sunday sun

Ligger i soffan med laptopen i knät, solen lyser in från altanen och fåglarna kvittrar. Bebis är vaken och lever rövare i magen. Ska åka en sväng till Tallboda och kolla på en bostad runt lunch, en bostad som vi troligtvis inte kommer köpa då min andra hälft har lite issues med den sidan av stan. Det är alltid kul att titta men det hade inte gjort något om bostaden hade kommit ut om ett halvår istället så att man hinner förbereda den nuvarande mer inför försäljning.

Fann ett väldigt intressant recept på ett bakverk igår som jag troligtvis ska testa idag, mer om det senare.
Idag ska det bli +7 grader och på tisdag 13!! Men tydligen ska det blåsa rejält i veckan och det gillar jag inte. Ska se om vi kan kicka igång hojjarna idag om det är torrt nog på vägarna, denna säsong får jag starta lite tidigare än normalt av olika skäl.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hallå hallå, jag ger tummen upp för tallboda! Närmre stan ju och jag åker igenom där varje dag och det känns som ett gemytligt hood!

2011-03-20 @ 20:07:28
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Annie

Mysigt att bebis lever rövare;-) Men hur gick det på visningen? Glömde fråga förut? Kom ihåg...när det blåser torkar det på backen=)kram

2011-03-20 @ 21:53:10
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: sofia

jo jo jo jo Tallboda, ni e så välkomna.. Skoj och trevlig som ni skulle komma.. Härligt att ta en tur på bågen.:D

Hoppas allt e bra med er och bebben.. kramar

2011-03-22 @ 22:10:09
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0