Shoppingdag

Idag har vi varit på stan och shoppat lite. Det var grymt länge sedan jag var i en affär överhuvudtaget så idag fick jag stilla mitt begär. Lite ovant att springa runt och leta efter hissar. Tummen upp för hissen inne i Gränden och tummen ner för hissen på Lindex. Behövde köpa ett enkelt mineralpuder och var inne på Kicks. Tjejen i vit rock var snabb fram till mig och ville att jag skulle köpa puder från Clinique för 370:-, säkert jättebra men jag kände att jag fick nöja mig med ett billigt (!?!) mineralpuder från Isadora för mindre än halva det priset.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Vad fint allt ser ut. Jag hoppas ni mår bra. Vad har ni för barnvagn? Jag kan behöva lite tips! Kramar

2011-07-05 @ 15:27:23
Postat av: Annie

Skoj med shopping!!Berätt hur pudter var sen. Är det skimmer i? Har för mej att jag testat det nån gång i affären. Koftan ser ursöt ut=) kramar på er

2011-07-05 @ 19:44:35
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh, är det som jag tror?! :) I så fall får jag gratulera! :) Kram Sofie

2011-07-06 @ 18:19:42
Postat av: Rebecca

Tack! :) Och tack før inlagget!

2011-07-08 @ 12:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0