Söndag

Idag har jag rensat bland mina kläder. Försöker göra mer plats i klädkammaren för det lär behövas och det har sett ut som ett krig där inne. Nu ser det ut som ett krig i hallen istället med kartonger, sopsäckar, lampskärmar och en massa annat stuff som antingen ska bäras ut till förrådet eller slängas, den roliga uppgiften har jag sparat till M. Hade mkt kläder inne som jag nästan aldrig använder men som inte får slängas så jag sorterade enligt följande: använder, använder sällan och ska ut från lägenheten och det som ska kastas. Det är så skönt när man har rensat för det är något jag verkligen drar mig för.
Nu sitter jag och myser i soffan och ska strax lacka naglarna. Snart kommer M hem och ikväll ska vi laga vegetarisk lasagne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0