110113

Jag och M åkte iväg för att inhandla golvet vi ska lägga nästa helg men tji fick vi, det var slut ;(. Måste gått åt väldigt snabbt eftersom det fanns massa senast i söndags. Men det är beställt iaf, och vi kan ju hoppas på att det hinner komma till nästa lördag. Om det inte kommer så byter vi luckorna i köket istället, så med andra ord blir det någon form av köksrenovering inom en snar framtid.
I helgen ska jag åka till Motala för att fira Daniel som fyller år, det ska bli roligt :). Ska även unna mig lite sol och eventuellt baka bullar. Måste bara köpa en ny brödkavel då min av misstag åkte med i diskmaskinen, pinnen i mitten svällde så nu snurrar den inte ;(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0