I don´t wanna sleep...

Vet inte hur jag lyckades men jag har 4 st hålkakor på jäsning. Rasmus satt i sin babysitter och tittade på när jag bakade. Idag har han inte sovit mycket, men han har heller inte varit ledsen. Han tittar storögt på allt som händer runt omkring och det verkar som han är rädd för att missa något ;). Hade tänkt att ta en sväng på motorcykeln idag men det får bli i veckan istället. Synd, för idag/ikväll har det varit riktigt fint väder.
Var i fotoataljen i Gamla Linköping och tog bild till Corren igår. Bilden blev bra tror jag och Rasmus var vaken och tittar rakt in i kameran. Helst av allt hade vi velat ta en privat bild och skickat in till tidningen men vi har dessvärre inget stativ till kameran och det blev inte helt bra när vi försökte själva ;). Men jag antar att de klassiska bebisbilderna som publiceras i Corren är lite av en tradition. Håll ögonen öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0