Spring

Äntligen vår ute och jag invigde dagen med att cykla till jobbet (några minus, brr) det var jobbigt! Hem gick det bättre, solen sken och värmde. Var en sväng i solariet också i hopp om att hålla solbrännan vid liv. Stannade vid macken och fyllde på luft i däcken på min cykel, det gick sååådääär, men bättre blev det.
Ikväll ska jag laga en delikat middag i form av ugnstekt falukorv och potatismos, till det serveras kall mjölk från kossor från vår närhet.
Boken jag läser visades som film på 1:an igår, den heter "Tillsammans är man mindre ensam". En fransk kärleksdramavariant. Ska läsa ut den snabbt nu för jag är nyfiken på hur den är filmatiserad.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Kollade pyttelite på den igår innan jag somnade, verkade....fransk :)

2010-03-30 @ 19:09:32
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0