En ny dag

Var hos frissan igår och jag blev nöjd som vanligt efter ett besök på Bergas Herrfrisör :) Josefin som jobbar där är jätteduktig.
Jag, Dess och Cat har planerat att rida Islandhästar på Sjöberga som ligger vid Ekenässlott. Säg till om du vill hänga med, man kan vara en grupp på 2-7 personer. Kostnaden är 450 för en tur i skogen på ca 2h.
Nu på lördag ska jag, mamma och Jenny se Singin´in the rain på Oscarsteatern i Sthlm, det ska bli jättemysigt, vi åker tåg dit så denna gång blir det inga äggmackor och varm choklad på vägen ;)
Tidig påsk i år och vilken tur jag har som inte jobbar helgdagar och får långledigt.  På torsdag ska vi inviga Nadjas nya soffa med filmkväll tillsammans med tjejerna. Utgång i påskhelgen också men frågan är bara vilken dag man går ut, Cat trodde först det var långfredagen men nu har vi fått bud om påskafton ist. Det låter bättre tycker jag då det inte känns kristligt korrekt att gå ut på långfredagen.
Ni ser ju här vilken bra hand jag har med hästar :)

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Det där ser stabilt ut!

2010-03-25 @ 19:59:42
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0