Bye Sweden

Nu börjar det närma sig, bara nån timme kvar innan vi sticker. Kommer ju inte komma till Thailand idag utan vi landar i Phuket strax efter 9 imorgon svensk tid. Sen har vi en bussresa till Krabi framför oss men jag räknar med att kunna sova. Har bunkrat upp med pocketböcer och ljudböcker att ha på resan så jag känner mig rätt förberedd. Nu är resväskan stängd och jag ska säga hejdå till katterna. De kommer ha det gott här hemma tillsammans med Peter som kattvakt. Jag kommer följa upp här med lite bilder från resan så håll ögonen öppna :).

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Jag är relativt säker på att katt står på listan förbjudna saker att föra in i thailand ;) Ha en underbar resa!!

2010-03-04 @ 17:17:55
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0