21 december

Åh vad skönt att vara hemma! M hämtade mig efter jobbet och sen var det full fart med julhandel och det var sjukt mkt bilar ute. Typiskt, vi som var borta vid Beviks och sen skulle korsa hela stan för att komma till Tornby vid 16.30, tog väl minst en halvtimme om inte mer. Var hemma hos min svärmor och hon bjöd på jättegod fiskgratäng, perfekt att få lite mat i magen innan shopping. Nu är all julmat köpt och imorgon ska jag ta och göra köttbullar. Bara 1st julklapp kvar att köpa och nu vet jag vad det ska bli. Måste smussla hem Mickes julklapp på något sätt också :). Synd bara att allt ändå inte känns riktigt som det ska.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Varför? Vad är på tok? Kan vi fika i mellandagarna?

2010-12-22 @ 18:58:42
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0