Living on the edge

Fick smita iväg lite tidigare från jobbet idag för att hinna med ett Aerobicpass på Feelgood. Det var ett rätt avancerat pass med flera instruktörer och jag satte verkligen min energi på sin spets. För mycket träning och för lite kolhydrater helt enkelt, var tvungen att avbryta efter 45 min så att jag inte skulle ställa till en scen i salen.
Cykelvägen hem var lång och tung, men nu är jag hemma och ska ta en avslappnande dusch, försöka få ner pulsen och sen äta nått gott.

Imorgon blir det besök i Motala eller närmare bestämt hos mamma som bjuder på lite sensommarfest :). Det hade vi förra året också och jag vet att det kommer bli hur mysigt som helst.

Har lite hoj-abstinens så jag hoppas på fint väder imorgon så vi kan ta en tur.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Herregud vikken söt kattunge!!!

2010-08-20 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0