Rainy day

Det regnar idag och jag måste erkänna att jag tycker det är ganska skönt. Var trött och frusen när jag kom hem från jobbet och har haft massa kvalitetstid för mig själv. Skumbad med tända ljus från kandelabern och nylackade naglar (sweetie, Mavala) det var inte igår! Hade tänkt att ta en promenad ikväll men än regnar det så det lär nog inte bli av. Är med i en stegtävling på jobbet och bör gå minst 7000 steg per dag och än sålänge har jag bara gått strax under 4000 steg på mitt stillasittande jobb men jag får ta igen det någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja men vi tänker så lika ibland=) Har skrivit ungerfär likadant om stegen på min blogg;-) Sweetie...bra där! Det behövs lite färg i detta väder-kram

2010-04-28 @ 19:55:16
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0