99 Luftballons

Som ni sett har det skett lite förändringar här på bloggen. Jag och Micke promenerade genom varamon och passade på att ta lite foton medans solen var framme. Jättevackert var det där och mycket folk som satt och myste i solen.

Idag har jag varit på utbildning i Örebro. Coaching i fysiskt bemötande/reception, kroppspråk, tonfall med mera, väldigt intressant. Detta blir det uppföljning på sen om några veckor i 1,5h, wish me luck!

Tog en powerwalk i spåret här med inslag av jogging som med andra ord omvandlades till intervallträning, jag är helt slut så hatten av för dig Cat som verkligen har fått upp flåset.

Imorgon ska jag jobba i Motala på eftermiddagen och på fredag är det fika med tjejerna på stan vid 17, det ska bli nice. Ska försöka sluta lite tidigare så att jag och Micke kan ta en (romantisk, haha) tur på hojjarna innan om det är fint väder.

Inte varje dag man ser en luftballong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0