tisdagkväll

Efter en händelserik dag på jobbet var det skönt att rensa huvudet lite genom att ta en tur på hojjen. Åkte en sväng till Ljungsbro och hälsade på Annie, det var en ljuvlig doft när jag körde förbi Cloetta fabriken :). När jag kom hem hade M tappat upp ett bad till mig, det var skönt att värma sig lite för det blev lite kallt på motorvägen när jag körde hem i mörkret. Innerfoder, leggings och fleecetröja under mc-stället men kylan kröp in ändå :/.
Köpte den blå väskan på Åhlens igår så fiin, varför dras jag till blå väskor?? Svårt med matchningen med övriga kläder men det får gå ändå :).
Nu ska jag föna håret, fylla en rustik baguette med Boxholms borgmästarost och kolla på slutet av halvåtta hos mig och sen är det dags för säsongsstart av Desperate Housewives, härligt. Imorgon är det upp tidigt för min del så jag ska helst sova prick 22, får se hur bra det går med den planen.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Blixten Nyström... Hann jag ens publicera inlägget innan du kommenterade ;). Jag ska ge mig i kast med kameran, redan nu faktiskt! Kram

2009-10-08 @ 15:49:33
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0