måndagkväll

Härlig start på måndagen med att köra ett spinningpass efter jobbet, jag känner mig lagom mör nu kan jag lova men jag kommer sova skönt inatt :). Snart ska jag kolla på "Halv åtta hos mig" och sen ska jag ge mig ut och hämta sambo efter jobbet. Idag på jobbet slog jag i ovansidan på handen i Calles skrivbordskant när jag kom gående. Trodde för en sekund att jag skulle singla ner på golvet när det började sticka i hela armen och fingrar och även förlorade känseln. Har aldrig slagit mig på det här viset förut så jag var tvungen att ringa mamma för att kolla hur många dagar jag hade kvar. Bordskanten liksom borrade in sig mellan nervtrådarna utan att lämna något spår. Mamma trodde varken jag behövde gipsas eller bandageras utan berättade att mina dagar INTE var räknade. Det var tufft att köra bil ner till stan förut och det gör faktiskt ont än måste jag erkänna, strålar ut i mina stackars fingrar och bultar av smärta.
Nu ska jag ta och göra något vettigt istället för att sitta här och tycka synd om mig själv :)
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Men sånt GÖR jätteont, jag känner till detta fenomen! Förvänta dig ett vackert blåmärke om du har tur ;)

2009-10-13 @ 14:41:24
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0