On the air

Känner mig inte bitter längre. Imorgon har nästan halva veckan passerat och jag ser fram emot tidig fredag. Planen är att besöka stan inom de närmaste dagarna för att inhandla puder från MUS och färgade strumpbyxor till Sthlm nästa vecka. Har jag sagt att jag ska vara i Sthlm tre dagar av fem nästa vecka och detta innebär att en av dagarna inträffar på min födelsedag? Men jag ska inte vara bitter för det, det är ju hur kul som helst att tillbringa stor del på X2000 (behöver inte säga mer) och komma hem runt halv åtta, tur för mig att projektet jag är med i är så pass intressant att det ska bli lite kul ändå ;). Torsdag till fredag blir jag kvar i storstaden och detta kommer sannerligen att bli kul, blir som en miniklassträff då både Nadja och Annie ska med.
Jag cyklade till jobbet idag. Detta borde göras oftare då det ger mig både motion och frisk luft. Det är även mer ekonomiskt och bättre för miljön. Har räknat ut att det är 5 km enkel resa vilket skulle betyda att jag cyklar 1 mil om dagen vilket i säg låter väldigt långt och nyttigt.
Det finns två metoder som jag tycker är bra att leva efter och det är The Secret och GI, tummen upp för dessa böcker.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag ser fram emot vår miniklassträff;-)Skönt att du är ditt glada jag igen- kram

2009-11-25 @ 13:05:28
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: WaTs

Så ska det låta ;)

2009-11-25 @ 14:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0