Fika & utgång

Fika igår med tjejerna och det var smarrigt kan jag lova, Cat hade med sig egengjorda cupcakes och sen lite daimtårta och kladdkaka på det, vi brukar inte hålla igen när vi fikar :). senare på kvällen åkte Cat och jag till Jenny för att ta ett par glas vin ett par som jag tror slutade i hela boxen (ursäka Jenny :)). Utgång på det och det var minst sagt roligt. Jag är rätt dödad idag med tanke på att jag kom hem vid 4 imorse.







Cat is cute


Jenny fyller på mitt rosévin


Oh my 1


Oh my 2


Helt ok

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för en grymt rolig kväll!

Hoppas ni får en härlig semester och fint väder nästa vecka:)

Kram!

2009-07-12 @ 19:11:25
URL: http://jennyliii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! vad roligt att läsa din blogg!! Du verkar må bra, jag hoppas verkligen att du gör det. Jag har också en blogg om du vill titta in: jrbayer.blogg.se

det händer ju mycket nu, har precis gift mig och skaffat valp... :). tänker ofta på dej. största kramen

2009-07-12 @ 20:11:06
Postat av: rebecca

ja det är rebecca, din gamla polare allså :)

2009-07-12 @ 20:12:00
Postat av: rebecca

i medevi var bröllopet, himla mysigt :). coolt med motorcykel!

2009-07-13 @ 11:18:25
Postat av: Cathrine

bilderna ser relativt städade ut iaf :P, värre var det väl i verkligheten!

2009-07-13 @ 11:22:20
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0