Halmstad

De senaste dagarna har jag:
  • varit i Hovs hallar
  • smällt bort i bilkö i Båstad "många unga pojkar med pappas bil"
  • kört ca: 6 h i konstant ösregn
  • förstått att Biltemas regnställ är bra att ha
  • suttit på en klippa och bara njutit av ledigheten
  • kört på min drömhoj genom en vacker bokskog
  • shoppat i Halmstad och gått längs Nissan hem
  • hetsat upp mig och pekat finger åt en bilist när jag blev omkörd
  • varit i Oskarström och grillat 
  • kommit fram till att jag måste byta till en "riktig motorcykel"

Bye!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hmm måste få höra mer om den där omkörningen. Var det det böjda "arga" fingret som visades;-) kraaam

2009-07-16 @ 17:08:10
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, nej denna gång var det först en arg pekning som sen omvandlades till det rätta "f_ck you fingret" :)

2009-07-17 @ 00:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0