Tydligen en sann 80-talist

Vecka 3, 2009 har gått av stapeln och dagarna bara springer iväg snart ligger jag på stranden i Phuket äter ananas och njuter av skön massage, får se om jag bättrar på håret där också, skulle behöva lite påfyllning har jag märkt/sett/kännt speciellt på den berömda flinten ;), ni kanske inte känner igen mig när jag kommer hem, mohahaha. Efter jobbet idag var jag duktig och tog mina fötter och gick ner till stan och körde ett aerobicspass, mycket skönt såhär efteråt och jag unnande mig även lite bastubad.
Middag idag blir ingen nämnvärt något i stil med färdigköpta köttbullar och pasta, funkar det med.
Micke jobbar sent, han kommer hem runt halv nio, då ska vi se en film vid namn "Pineapple", jag har inga höga förväntningar. 


Jag kommer aldrig bli vuxen - inte i sinnet! Se istället positivt på saker och lev livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0