Måndag, sen ledig

Då var man tillbaka på jobbet igen, måste medge att det kändes rätt tungt igårkväll :), men upp kom jag imorse, går lättare än man tror och vips är man tillbaka i rutinerna, gick ut hårt imorse och startade dagen med två kunskapsprov.
Imorgon är jag ledig och på fredag slutar jag 11.30 så jag får en väldigt mild start på veckan. På onsdag ska vi betala resan också, wohoo! det kommer kännas skönt, då blir det mer verkligt, närmare trettiotusen ska vi hosta upp då, men det är det värt, enligt min syster som redan har varit i paradiset 2 ggr. 
Har precis snackat med Annie och ätit en smörgås, snart kommer M hem å senare ska jag laga någon form av middag och vi kommer antagligen även ikväll se en film. Mer intressant än så blev det inte idag...

Trädkänguru banan/choklad




Kommentarer
Postat av: Annie

Åh en länk me mitt namn. coolt, måste testa.

Låter mycket mysigt me middag och film, precis som det ska va. O sovmorgon imorn! kram gumman!

2009-01-05 @ 17:57:19
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0