Nålmaraton

Nu sitter man här med ett plåster på fingret så med andra ord blev det ett stick idag också, börjar ju vänja mig nu, 2 på 2 dagar ;). 
Skönt att det är fredag imorgon redan, längtar till helgen. På lördag blir det att åka in till Motala på 40-årsfest och direkt efter det beger jag mig till Åbylund på en avskedsfest för Cat.

Vi ska köpa en ny matta till vardagsrummet och Micke har bestämt att han bara vill ha en randig färgglad matta, obs randig, inget annat går bra, och när han har bestämt sig så går det inte att rubba honom :). Funderar lite på denna...

...den uppfyller iallafall hans kriterier :). Jag tycker den är rätt häftig också faktiskt.

Annars har vi spanat in den här...
...kommer inte bli någon diskret matta som ni ser.


Nu ska jag laga middag och sen ska jag ta en varm dusch.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Good for you!!! och tummen upp för den härliga mattan.

2009-01-29 @ 21:48:14
Postat av: Annie

Lite själv-terapi. Bra där! Men nu räcker det med stick på ett tag va?:-)

2009-01-30 @ 08:17:43
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag röstar för mattan med ankaret:) Fin fin!

Vi ses på lördag!

2009-01-30 @ 10:15:07
URL: http://jennyliii.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Jag får gå emot Jennys val där och säga den randiga mattan. Den andra känns väldigt amerikansk tycker jag. Ses imorrn, bring your A-game ;)

2009-01-30 @ 22:19:02
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Jag tycker den randiga är asfin..:))

Kram

2009-01-31 @ 13:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0