Medelhavsbiffar

Godmorgon, idag har jag tagit en riktig sovmorgon, väldigt skönt. Jobbade som sagt igår, det gick bra och vi blev klara med vad vi skulle (utveckling provverksamhet) i Linköping, så nästa lördag tar vi Norrköping. På kvällen tog vi en promenad och var ute i garaget och gungade lite och vände och vred på hojjarna, härlig känsla att få sitta på den igen, dock med uggs och mössa, så utrustningen var ju inte riktigt vad den borde (inte vädret ute heller för den delen). Vi lagade jättegoda biffar med fetaost i, här hittar ni receptet.
Jag använde nötfärs och så hade jag ett ägg i smeten också, mycket gott. Såg två filmer igår också men jag tror jag avvaktar lite med att lägga ut dessa här, jag kan ju avslöja att en av de var animerad och riktigt bra!
Nu ska jag äta frukost och sen ska vi iväg och få lite sol på oss. Klockan 16 bjuder svärmor på middag, det blir perekt efter en lång promenad.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hmm...är det Bolt du pratar om? Fejkad sol antar jag?:-) Här är det ialla fall storm o jätte ruggit-kramzz

2009-01-11 @ 11:13:44
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0