Bullbak

Inget är så gott som en nybakt bulle och ett iskallt glas mjölk. Den här gången stötte jag kardemumma till smeten och det blev såå mycket godare än mald kardemumma, ska bara göra så i fortsättningen. Idag slutade jag 11.30 och det var skönt att komma hem tidigt speciellt när det är så fint väder ute. Imorgon ska jag och Nadja jobba, antagligen både i Linköping och Norrköping, vilken tur för henne att hon får fika på bullar då :). När jag skulle skölja ur min mortel häromdagen fann jag där 4 st videung. Albin har varit på min blomma och pillat bort videung, en efter en och sprungit runt och lekt/burit omkring på, duktig han är som så prydligt hade samlat alla i min mortel som stod på diskbänken, han är för mysig.


Albin lever ett gott liv :)


Ha en bra fortsättning på fredagen!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad du är duktig! Jag önskar att jag var lika händig i köket som du men jag får förlita mig på min andra hälft:)

Kiss o Bajs gubbarna är från en annan serie och finns på designtorget och sportif...

KRAM!

2009-01-09 @ 15:31:19
URL: http://jennyliii.blogg.se/
Postat av: caten

värsta smarriga ser dom ut! så himla lysande att du kan komma den 31, för jag har verkligen försökt hitta en annan lösning, men icke...det känns ju inte aktuellt att du inte ska va med lixom :)

2009-01-09 @ 16:26:18
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Annie

Det är nästan så ja sätter mej i bilen och kommer på bull-besök hemma hos dej:-)Gott!

2009-01-09 @ 17:06:18
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad gulliga ni är :), de blev verkligen goda också. 31/1 är spikat! Ska bli så himla kul men samtidigt lite sorgligt, ja, ni vet hur jag är ;). Ha det gott, snart börjar Let´s Dance, ska bli väldigt intressant.

Puss på er

2009-01-09 @ 19:32:28
URL: http://sofnys.blogg.se/
Postat av: Wats

Du är för härlig! Ser verkligen fram emot bullarna!!! och dig också självklart :)



2009-01-09 @ 20:13:01
Postat av: Wats

Glömde att skriva att jag i mitt nästa liv definitivt vill vara Albin! Fy va gött han har det!

2009-01-09 @ 20:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0