Avnavling

Visste inte ens att det fanns ett sådant ord, men med gravida kvinnor i min omgivning lär man sig något nytt varje dag.

Imorgon är det redan fredag och det betyder att det är helg snart, härligt :), jag och Nadja ska ju jobba i Norrköping förvisso, men det ska bli roligt, jag tar med lussekatter. Har precis bakat en tårta (vitchokladmousse tårta, samma som jag hade på födelsedagen), fick en beställning på en sådan tills på lördag, vi är bjudna på middag hos svärmor och hon ville gärna ha en sådan till efterrätt, det ska bli jättekul, Madora och Reinhold kommer också :). Nu ska jag göra något att äta och det som står på menyn är fil och äggsmörgåsar, så enkelt kan det bli ibland. 
Många sjuka nu och jag hoppas verkligen att jag kommer undan denna gång, blev ju sjuk mellan jul och nyår. Imorgon bär det av till Motala efter jobbet för att fira systerson som fyller år, hoppas min bror kommer dit med Nova så jag får klämma och känna lite på henne :), hon är redan 8 dagar gammal, tiden springer iväg.


Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0