Saturday

Gitarren är stämd. Nu gäller det bara att klippa ner naglarna i väntan på mina ackordböcker, nice!
Var en sväng på stan tillsammans med alla andra som ville fynda idag på mellandagsrean. Jag köpte två par skor och 2 parfymer, men hör och häpna, inget av detta var till mig! :) Gjorde ett besök på Feelgood och styrketränade innan jag åkte hem. Imorgon kommer Annie och Ellie hit en sväng och det ska bli myysigt. M jobbar på och nästa vecka har jag lyxen att bara jobba två dagar :).
Idag har jag en stålsträngad Cort (till vänster) och när jag kan spela bra sen vill jag ha gitarren till höger inspirerad av 60-talet med färgen "Candy apple red".

Kommentarer
Postat av: Annie

Man kanske kan få höra en liten trudilutt imorn;-)

2009-12-26 @ 19:56:29
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha :) det skulle vara nått!

2009-12-26 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0