25 to life

Sista dagen som 25-åring. Känns ok. Tror jag.
Blev inget Stockholm imorgon (mötet blev framflyttat till tisdag) och det gjorde inte mig så mycket :). I helgen blir det lite kalas här och tanken är att jag ska baka lite lussekatter, ska beställa nån form av tårta också. Jag är sjukt sugen på lussekatter så jag hoppas sambon kan köpa hem några tills imorgon som vi kan festa på.
Har inte hänt så mkt sen sist, bara tränat och jobbat. Körde ett sjukt jobbigt spinningpass igår. En tripp till Ascot är i planeringsstadiet eller planet går mot England iaf, staden är fortfaarnde ett frågetecken, men snart vet vi nog så vi kan passa på och boka lite billiga biljetter med Ryanair. Ju fler gamla avdankade dansare som vill hänga på desto roligare :). Slutet på januari är på förslag typ 28-30 eller nått liknande.

Kommentarer
Postat av: Annie

Grattis på födelsedagen gumman!!!! Ska bli så skoj med en tripp till Cat;-)Hoppas fler vill följa med- kram

2009-12-02 @ 09:20:18
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: mojje

grattis!!! jag hänger gärna på till Cat = )

2009-12-02 @ 12:19:37
Postat av: Sofie

Kul :) Det finns biljetter för typ 300:- tur och retur.

2009-12-02 @ 17:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0