Brunett

Gick ner till stan efter jobbet, hade tid hos frissan 16.30. Gjorde bruna slingor men behöll ändå ganska mycket blont, blev jättefint :), klippte av en ganska lång bit också, men jag har hellre lite kortare fräscht hår en långt och stripigt, växer ju ut igen så ingen större skada skedd. Har pratat en sväng med Annie i telefon och varit på Hemköp och handlat kvällsmat, ikväll blir det baguetter. Ska inte klaga men har haft ont i magen som f_n idag och har det fortfarande så nu ska jag proppa i mig lite Ipren och hoppas det går över...magkatarr?? 

Bye!


Kommentarer
Postat av: Annie

Jättefin i håret!! Måste se det live snart. Men du magkatarr o Ipren? Är det så bra tror du? Inte kul att du har ont, hoppas det blir bättre.-massa kramar

2009-08-26 @ 21:26:52
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

Kanske inte var den ultimata kombinationen men det gick över sen på kvällen så nu är det lugnt :)Vi kanske ska försöka få ihop nått med de andra girlsen? Klem

2009-08-27 @ 09:39:36
Postat av: Cathrine

Jag tror jag kanner han pa bilden ;)

2009-08-27 @ 11:07:28
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0