Tisdag

Har precis kommit hem från jobbet och kastat ut katterna :), de behöver lufta av sig när de har legat inne och sovit hela dagen. Idag har jag haft rätt mycket att göra på jobbet så det är skönt att vara hemma, trevliga nyheter har uppdagat sig från flera olika håll, grattis grattis. Imorgon bär det av till Motala efter lunch, ska dit och förrätta kunskapsprov på eftermiddagen, efter det åker jag och hälsar på syster med familj. 

Snart kommer M hem och vi ska ta en promenad, ska gå förbi konsum och hämta mitt paket från Ellos som har kommit, hoppas nya överkastet är fint...

På torsdag vankas det fika om Kenny kan, alla andra verkar rätt tillgängliga, passar bra då vi kan slå ihop någon slags grattisfika med ännu en hejdåträff för Cat, hur många goodbyes måste det bli innan du förstår att det är i Linköping du hör hemma? :)

Idag bjuder jag på en härlig bild, en helt vanlig bowlingkväll i Surfers Paradise, Australien.

Jag, Cat, Kenny

Jag citerar en person som jag tycker mycket om "Jag är så nöjd med mitt liv som det är just nu att jag inte skulle vilja ändra på något." -Jag håller med dig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja kommer gärna på fika imorgon:)

2008-10-22 @ 07:46:00
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0