longing for a bottle of red wine

Nu är det fredag och jag har precis kommit hem från jobbet, lyssnar på min superbra skiva "Daniels mix", som systersonen har gjort. Ikväll vankas rödvin och bakad potatis med någon form att fetaoströra och köttabit, mm, gott. Tänkte att jag aldrig skulle vara den som lägger ut dagens outfit, men det kanske blir liiite ändring på det. Fyndade en superhärlig skjorta, lång variant, på Bik Bok igår. 

It looks like this... Trekvartsärm (syns inte på denna bild), och superskön. Nadja diggar de svarta knapparna och det gör jag med.



Nu ska jag mysa med kissarna och fixa ordning lite i köket.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Wats

Love the shirt och bilderna från vår fika!!! Blir alltid lika glad av ert sällskap!



Ctrl+alt+delete

2008-10-24 @ 19:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0